Inpakken en wegwezen...

16 april 2012 - Kuta, Indonesië

Onze laatste overnachting, laatste ontbijt en zelfs onze laatste lunch in Azie hebben we erop zitten. Over een paar uur gaan we naar het vliegveld en dan zit onze reis er echt op!

Natuurlijk zijn we afgelopen week nog naar de Gili's geweest. Gili Trawangan zijn we terecht gekomen en het is echt een paradijsje! Er zijn geen auto's of brommers en het water is super helder en mooi! Toch hebben we er niet heel erg van genoten, aangezien Lennard ziek werd, die had de eerste twee dagen koorts en lag dus op bed. Na twee dagen maar eens langs de locale clinic gegaan om wat pilletjes op te pikken en die kregen we... Vier verschillende soorten pillen en nog een prik in z'n bil, maar na een half uurtje ging het alweer een stuk beter! De volgende dag waren we dus vanalles van plan, maar na het ontbijt (met weer een zooitje pillen) werd Lennard helemaal gespikkeld, dus maar weer even langs de clinic en na een prik in de andere bil en het advies om maar met de meeste pillen te stoppen, toch maar weer een dagje binnen gezeten.

Na drie dagen was het echt genoeg geweest met binnen zitten en hebben we eindelijk leuke dingen gedaan! Je kan hier heel goed snorkelen, dichtbij de kust heb je koraal met prachtige vissen en door het heldere water is het zicht ook super goed. Verder hebben we het paddle boarden geprobeerd, een soort combinatie van surfen en kanoën. En op de laatste dag is Lennard nog gaan duiken, want nu we gecertificeerd zijn moeten we het natuurlijk ook gebruiken!

Nu zijn we weer in Kuta op Bali, nog even wat laatste dingetjes kopen en de laatste rupiahs uitgeven. Vanavond om half 9 vliegen we terug naar Nederland en kunnen we terug kijken op een hele geslaagde reis en een mooie ervaring! We willen jullie ook graag bedanken voor het volgen van ons blog en de tijd die jullie ervoor genomen hebben om het te lezen. We hebben jullie reacties ook altijd met plezier gelezen!

Voor de laatste keer,

Groetjes en liefs,

Lennard en Marlot

1. Hey,:
    16 april 2012
    Wat is het snel gegaan he! een goede terug reis.
    Heb nu al weer zin om met de buurvrouw te eten :)

groet, Bob
  2. Mariette:
    16 april 2012
    We wensen jullie een hele goede reis terug en kijken er naar uit om jullie weer te zien!!!!!

xxx
  3. Lucas:
    Yeahh Eindelijk terug!!
  4. Bart, Suzanne en Femke:
    He Lennard en Marlot,

Jullie blog was een genot om te lezen elke keer. Wat hebben jullie een geweldige reis achter de rug! Voor jullie erg jammer dat hij nu achter de rug is, maar jullie zijn nu wel een hele ervaring en een heleboel mooie foto's en herinneringen rijker :-)

Goede reis naar huis!

xxx
  5. Theo en Nel van Iperen:
    Hey Lennard en Marlot

We hebben iedere keer weer genoten van jullie blog.
    Weer een ervaring rijker!
    We wensen jullie een hele goede vlucht naar huis terug.

Theo en Nel
  6. ann bart janszen:
    Hoi Marlot en Lennard,

Een goede reis ,we hebben jullie blog met heel veel plezier gelezen.

Bart en Ann
  7. Ton:
    16 april 2012
    Slik, goeie vlucht en bedankt voor de leuke verhalen!
    See you!

gr Ton
  8. Lonneke:
    He Marlot en Lennard,

Ik heb ontzettend genoten van de leuke verhalen! Geniet van de laatste uurtjes en een goed reis terug!

Liefs, Lonneke
  9. Niels v Iperen:
    16 april 2012
    Nice! Doe voorzichtig op de terugreis. We zien jullie vast snel. xx
  10. Anne:
    Hee lieve len en lot.

Jeetje he! Dat is raar! Je weet wanneer het einde daar is maar nu gaan jullie gewoon echt naar huis! Heel veel plezier met thuiskomen! Hoop dat hello goodbye op schiphol staat! Nu het er voor jullie op zit heb ik nog precies twee maanden. durf het bijna niet te vragen maar krijgen we nog zo'n geweldige mail over indonesie (a) hebben mail nummer 1 echt zoveel gebruikt!! Lieve lieverds hele goede vlucht! Kus
  11. Stiena en Henk:
    He Marlot en Lennard,

Bedankt voor de prachtige verhalen, het was alsof je
    jullie avonturen zelf aan het beleven was.
    Goede vlucht en een behouden thuiskomst.

Stiena en Henk
  12. Jan en Trudie:
    16 april 2012
    Hoi Marlot en Lennard helaas zit de reis er voor jullie weer op.Jullie kunnen terug kijken op een prachtige reis met fijne herinneringen.Bedankt voor jullie leuke verhalen en een goede reis terug.
  13. Margot en Mike:
    17 april 2012
    Welkom terug!!! Groetjes van de buren, Sammy, Boef en Zorro!
  14. Peter en Annie:
    17 april 2012
    Hoi Marlot en Lennard,

WELKOM THUIS !!!
    We hebben genoten van jullie prachtige verhalen.
    Groetjes Peter en Annie